Ποιος Είναι Ο Λόγος που προκαλείται Βήχας σε έναν ατμιστή ?
Άλλες φορές έντονος και άλλες φορές λιγότερο έντονος
Με έντονο βράχνιασμα στη φωνή
Τι πρέπει να προσέξει να αλλάξει στον τρόπο που ατμίζει ?
Ποιος Είναι Ο Λόγος που προκαλείται Βήχας σε έναν ατμιστή ?
Άλλες φορές έντονος και άλλες φορές λιγότερο έντονος
Με έντονο βράχνιασμα στη φωνή
Τι πρέπει να προσέξει να αλλάξει στον τρόπο που ατμίζει ?
Δεν είμαι γιατρός αλλά από αυτά που έχω διαβάσει πιθανό να προκαλείται από διάφορα αίτια όπως:
Πολλά ml την ημέρα
Δυσανεξία στην Pg ή στην VG
Μεγάλο ποσοστό νικοτίνης (υπερβολικό χτύπημα)
Διάφορα αρώματα
Είδος του ατμοποιητή
Είδος στησίματος
Παίζουν σαφώς και άλλα πράγματα μεγάλο ρόλο και ο κάθε οργανισμός συμπεριφέρεται διαφορετικά.
Καλημερα σας!!!
Πριν 1 χρονο διαπιστωσα οτι η vg σε ποσοστο πανω απο 50-55% και τα πολλα watt (πανω απο 17) μου προκαλουσαν βηχα και καουρες στο στομαχι. Εκτοτε που κατεβασα και τα 2 ολα καλα.
Αυτα βεβαια σε αλλους μπορει να μην επηρεαζουν καν γιατι οπως λεει και ο μακης παραπανω καθε οργανισμος αντιδρα διαφορετικα.
Συνηθως το αιτιο ειναι η ανεβασμενη νικοτινη οταν εχεις το ιδιο υγρο 70/30 σε 6αρι και σε 10αρι. Εχω παρατηρησει οτι απο τα 0,9 και πανω υπαρχει θεμα. Τουλαχιστον σε εμενα. Το καλυτερο ειναι ενα 5αρακι σε νικοτινη, ξεκουραστο αλλα κανεις πιο πολλα ml.
Ισως αν ανεβασεις την pg να παρεις λιγο παραπανω χτυπημα και να φερεις οσο μπορεις στα ισια την καταναλωση , εκτος αν καταλαβαινεις οτι μπαινεις σε τρυπακια "στερητικων' νικοτινης
Παντως χωρις την πλακα των στερητικων , εγω εκανα 6mg νικοτινης και την εχω παει στα 2,5mg. Στην αρχη εκανα οπως λες παραπανω ml αλλα θελει δουλεια και στο μυαλο . Κανοντας το παραπανω 'τρικ' που σου ειπα ψιλοεστρωσα . Ειναι στιγμες (ποτακι-φαγητο) που θα ηθελα καπως πιο βαρυ υγρο αλλα ενθυμουμαι το λογο που ξεκινησα το ατμισμα :
Κοψιμο το παλιοτσιγαρο
Μεταβαση σε κατι πιο υγειηνο (πλυσιματα ατμοποιητων , βαμβακια - συρματα)