Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλωσήρθατε στο VapeFriends.gr
Εγγραφείτε στο φόρουμ για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του. Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να δημιουργήσετε τόπικς, να απαντήσετε σε υπάρχοντα άρθρα, να αποκτήσετε τον προσωπικό σας messenger, να ενημερώσετε την κατάστασή σας, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά άλλα. Αυτό το μήνυμα δεν θα εμφανιστεί ξανά όταν εγγραφείτε στο φόρουμ. Δώστε προσοχή στην σωστή αναγραφή του email σας στην εγγραφή σας γιατί σε αυτό θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε και στα spam σας.

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in. Pay attention to the correct entry of your email in your registration because it will send you a confirmation email. If you do not receive a confirmation email in your inbox, check your spam.
Σύνδεση στον Λογαριασμό (Login) Δημιουργία Λογαριασμού (Register)
Φωτογραφία

Kanthal και λοιπά


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
3 απαντήσεις στο θέμα

#1
OFFLINE   kostasapo

kostasapo

    Advanced Member

  • VF Members
  • 292 Δημοσιεύσεις
  • ΠεριοχήΚαλαμάτα
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun V3 Mini, Hastur Mini, Nautilus 2

Λοιπόν μέχρι στιγμής, η έλλογη χρήση του Kanthal είναι ανοιχτές σπείρες για αποφυγή του dry-burn και οτι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την χημική σύσταση του μετάλλου.

 

Στο παρακάτω video ο παππούς θέτει άλλη οπτική για το Kanthal. Λέει οτι είναι ενα κράμα ψημμένο στους 2.000 C και στο dry-burn με θερμόμετρο που έχει κάνει δεν ξεπερνά τους 450 - 500 C.

 

Επίσης αυτό που με έβαλε στην πρίζα, είναι οτι όπως όλοι θα ξέρετε στο πρώτο κάψιμο του Kanthal βγαίνει μια κάπνα. Αυτή λέει είναι τοξική και καλά κάνει και βγαίνει. Όσοι δεν κάνουν dry-burn το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να απορροφά το βαμβάκι την κάπνα, και στην συνέχεια να την εισπνέουν.

 

Δε ξέρω αν ότι λέει είναι σωστά, αλλά εμείς τι κάνουμε. Να κάνω ανοιχτές σπειρές, και να το ανάβω 1-2 φορές να βγάλει τη κάπνα, και μετά συνεχίζω κανονικά; Να πετάξω το Kanthal και να δουλεύω μόνο SS σε Watt ή/και TC;

 

Αν υπάρχει κανείς εδώ στο forum με γνώσεις, ας δώσει μια γνώμη, μη κοιτάμε τα υγρά, και στο τέλος τη βρούμε απο το σύρμα. (Ξεκινάει να τα λέει απο το 6:00 περίπου μέχρι το 22:00)

 

 

 


Επεξεργάσθηκε απο kostasapo, 13 Μάιος 2018 - 14:17.

  • Χρήσιμο (+) x 1
  • Μου αρέσει (+) x 1

#2
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.548 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Κώστα αυτό που κάνω εγώ και νομίζω αποτελεί τη μέση λύση είναι:

 

Φτιάχνω την αντίσταση πάντα με ελάχιστα ανοιχτές σπείρες.

 

Αφού στήσω τον ατμοποιητή μου (και πριν περάσω το βαμβάκι), με το μοντ στα 10 Watt πατάω δύο - τρεις φορές το fire button δίνοντας ρεύμα στην αντίσταση μέχρι να ζεσταθεί (όχι να πυρώσει) και να εξατμιστούν τα όποια υπολείμματα υπάρχουν πάνω της.

 

Κατόπιν περνάω το βαμβάκι και το βάζω στην θέση του.

 

Τέλος το διαβρέχω καλά με υγρό και δίνω ρεύμα για μερικά δευτερόλεπτα (στα Watt που θα ατμίσω) για να βγάλει ατμό.

 

Μετά κλείνω τον ατμοποιητή και τον φουλάρω.

 

Μ' αυτόν τον τρόπο τις πρώτες ατμοποιήσεις δεν τις εισπνέω.


  • Χρήσιμο (+) x 2
  • Μου αρέσει (+) x 1

#3
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek

... επίσης μπορείτε να βάλετε το σύρμα στον φούρνο στους 170oC για 30 λεπτά μέχρι να ροδίσει και με ένα μαχαίρι να δείτε ότι ξεκολλάει από Φτου, πάλι με την συνταγή του κέικ το μπέρδεψα  :mollie:


  • Χαχαχα-Γέλιο (+) x 5

#4
OFFLINE   mohokios

mohokios

    Member

  • VF Members
  • 60 Δημοσιεύσεις

Λοιπόν μέχρι στιγμής, η έλλογη χρήση του Kanthal είναι ανοιχτές σπείρες για αποφυγή του dry-burn και οτι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την χημική σύσταση του μετάλλου.

 

Στο παρακάτω video ο παππούς θέτει άλλη οπτική για το Kanthal. Λέει οτι είναι ενα κράμα ψημμένο στους 2.000 C και στο dry-burn με θερμόμετρο που έχει κάνει δεν ξεπερνά τους 450 - 500 C.

 

Επίσης αυτό που με έβαλε στην πρίζα, είναι οτι όπως όλοι θα ξέρετε στο πρώτο κάψιμο του Kanthal βγαίνει μια κάπνα. Αυτή λέει είναι τοξική και καλά κάνει και βγαίνει. Όσοι δεν κάνουν dry-burn το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να απορροφά το βαμβάκι την κάπνα, και στην συνέχεια να την εισπνέουν.

 

Δε ξέρω αν ότι λέει είναι σωστά, αλλά εμείς τι κάνουμε. Να κάνω ανοιχτές σπειρές, και να το ανάβω 1-2 φορές να βγάλει τη κάπνα, και μετά συνεχίζω κανονικά; Να πετάξω το Kanthal και να δουλεύω μόνο SS σε Watt ή/και TC;

 

Αν υπάρχει κανείς εδώ στο forum με γνώσεις, ας δώσει μια γνώμη, μη κοιτάμε τα υγρά, και στο τέλος τη βρούμε απο το σύρμα. (Ξεκινάει να τα λέει απο το 6:00 περίπου μέχρι το 22:00)

 

 

 

άποψη μου, φυσικά και μπορεί να είμαι λάθος..... εσείς θα κρίνεται ο καθένας με το δικό του σκεπτικό, και φυσικά όλα είναι προς συζήτηση... 


γενικότερα όλοι μιλάμε δήθεν για σύρματα, ο κάθε "πικραμένος" βγάζει έχει μία θεωρία και την υποστηρίζει μέχρι να σβήσει ο ήλιος, από την άλλη ανα καιρούς στα χρόνια μας βγαίνει και ο κάθε τυχάρπαστος (δεν μιλάω απαραίτητα για τον συγκεκριμένο κύριο στο βίντεο ή οτιδήποτε) και λέει τα δικά του με κάτι θεωρίες ότι να 'ναι... και φυσικά ο καθένας μας αποφασίζει το πως θέλει να διαχειριστεί την υγεία του... .


πρώτα από όλα το πως βγαίνει ο ατμός και το πως όχι ΔΕΝ παίζει ιδιαίτερο ρόλο....  η πυρήνας (η διάμετρος της αντίστασης), η γωνία που κάθεται, το βαμβάκι επίσης (ποσότητα, επαφή με το σύρμα κλπ), πρακτικά επίσης η αντίσταση ψύχεται όπως τραβάς τζούρα και εκεί έρχονται δύο άλλοι ακόμα παράγοντες  α) πόσο αέρα έχει η καμπάνα και μπορεί να διατηρεί (Σαφώς μια πολύ στενή καμπάνα θα ζεσταθεί συνολικά πιο γρήγορα με κάποια που έχει περισσότερο χώρο)  β) πόσο αέρα μπορεί ο χρήστης τραβάει καθώς τραβάει τζούρα     γιατί έτσι ψύχεται και η αντίσταση... μαζί φυσικά  με άλλες μεταβλητές όπως το υγρό το οποίο την ψύχει επίσης (διαφορετικά το βαμβάκι στο πολύ χαλαρό θα έπιανε φωτιά)....   ότι επιχειρήματα έχει ο κυριούλης στο βίντεο για εμένα είναι απλώς άκυρα... 

και τώρα πάμε στο σύρμα... 

Τιτάνιο: έχει κατηγορηθεί από πολύ παλιά για την γρήγορη οξείδωση του και κυρίως για επκίνδυνες αναθυμιάσεις, πέρα φυσικά από την υπερβολικά χαμηλή αστισταση του. πλέον έχει εκλείψει σχεδόν παντού... και είναι και δύσκολο σε γενικές γραμμές για τον χειρισμό του... επίσης είναι το μοναδικό σύρμα που δεν "σηκώνει" dry burn σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο.. πιάνει φωτιά , και έχει χαμηλή ανθεκτικότητα στις θερμοκρασίες.


Kanthal: υψηλή και σταθερή αντίσταση στο ρεύμα , ανθεκτικότητα σε υψηλές θερμοκρασίες (λειτουργική θερμοκρασία ως τους 1500 βαθμούς),  και θεωρείται πως μπορεί να αντέξει ως και 3-4 φορές παραπάνω από το Nichrome λόγω αντοχής στην οξείδωση. είναι εύκολο στην χρήση για τους "άμπαλους", συγχωρεί τυχών λάθη, γενικότερα είναι φτηνό, παίζει αποκλειστικά σε Watt. 

SS: σε γενικές γραμμές θεωρείται (υποκειμενικό), πως βγάζει καλύτερη γεύση από το kanthal... παίζει τόσο σε TCόσο και σε vW, ωστόσο συστήνεται περισσότερο για TC...  και έχει χαμηλή αντίσταση, η ανθεκτικότητα του σε σχέση με το Kanthal είναι γενικώς μικρότερη. θεωρείται πως ανάβει πιο γρήγορα από το Κανθαλ (Δεν έχω δει τραγικές διαφορές σε ίδιου μεγέθους σύρματα ωστε να ξετρελαθώ),  επίσης περιέχει νικέλιο (σε χαμηλό ποσοστό) μπορεί να εμφανιστούν αλλεργίες σε κάποιους. 

Nichrome: ζεσταίνεται πιο γρήγορα από το Kanthal (στα σύρματα που χρησιμοποιώ δεν έχω δει κάποια ιδιαίτερη διαφορά ή τόσο σοβαρή που να μου το κάνει τόσο ελκυστικό), γενικότερα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία λιωσίματος και χαμηλότερη λειτουργική θερμοκρασία από το Kanthal, πέρα από το οτι έχει χαμηλότερη αντίσταση... και η ανθεκτικότητα του είναι μικρότερη από το Κανθαλ γενικότερα.... επειδή περιέχει υψηλό ποσοστό Νικελίου μέσα, κάποιοι μπορεί να εμφανίσουν συμπτώματα αλλεργίας, 

το νικέλιο δεν θα το πιάσω καν... μπορεί να εμφανίσει αλλεργίες γενικότερα, και δεν το έχω δουλέψει σχεδόν καθόλου και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία... 

σε γενικές γραμμές αυτά είναι τυπικα τα χαρακτηριστικά τους (συγχωρέστε με αν έχω φάει/ξεχάσει κάτι) 
τώρα στο γενικότερα πλαίσιο του Dry burn που ρώτησες... και η προσωπική μου άποψη (που όπως έχω πει δεν είναι απαραίτητα και 100% σωστή)
το SS σηκώνει Dry Burn μόνο σε πολύ χαμηλά βατ (και εννοώ πολύ χαμηλά βατ ίσα ίσα να μπορεί να ανάψει ώστε να δείξει αν έχει κάποιο  hotspot.... αλλιώς οξειδώνεται πολύ εύκολα, δεν είναι θεωρητικό, ο χρήστης θα το δει πολύ σύντομα και στην χρήση του... (και σε αντοχή στον χρόνο όσο και στην γεύση σχετικά γρήγορα)
το Ni80 σηκώνει Dry Burn..... 
το Κανθαλ γενικότερα δεν έχει θέματα με το Dry burn... παίζει καλά παντού.. στα θέματα γεύσης επειδή είμαι κατασταλαγμένος στα σύρματα που χρησιμοποιώ, δεν έχω δει τίποτα τρελές αλλαγές τόσο σε γεύση, όσο και σε ταχύτητα θέρμανσης ή οτιδήποτε... άλλο ένα πολύ βασικό θέμα το οποίο μου το κάνει πολύ ελκυστικό είναι η υψηλή αντίσταση που βγάζει...  μειώνει τραγικά το στρες στις μπαταρίες.... 

όπως και να έχει γενικότερα όμως από την εμπειρία μου μέσα στα χρόνια, τα σύρματα ανεξάρτητα με το υλικό από τα οποία είναι φτιαγμένα, όταν τα αγοράζουμε ούτε πεντακάθαρα είναι, ούτε μυρίζουν "μανούλα", θεωρώ το Dry Burn απαραίτητο για να καθαρίσουν... και σαφώς αν μιλάμε για ένα απλό σύρμα ενδεχομένως να τα καθαρίσεις, με τα πλεχτά σύρματα σωτηρία = 0... οπότε Dry Burn = απαραίτητο... 

---------------------------------------------------------------------
αυτός είναι ο λόγος προσωπικής προτίμησης στο Κάνθαλ... είναι εκτός θέματος (Dry Burn), αλλά είναι ίσως κάτι που ενδιαφέρει άλλους... 

για εμένα αν δουλεύεις με διπλές/τριπλές/++ αντιστάσεις  μείνε με κανθαλάκι ιδίως αν δουλεύεις σε αρκετά βατάκια ή χοντρά σύρματα γενικώς...
και ας το δούμε ως παράδειγμα...  

 

Σύρμα 24ga (0.51mm)  5 σπείρες  με πυρήνα 2,5mm (θα αλλάξει μόνο το υλικό)
Kanthal: 0.48 ohm
Ni80: 0.38 ohm
SS316L:  0.250 ohm

οι διαφορές τους στο στρες των μπαταριών όσο κατεβαίνει η αντίσταση είναι τεράστια...  Voltage 4.2
Kanthal:  8.75Amps            36,75W
Ni80:       11.05Amps          46.42W 
SS316L: 16.80Amps         70.56W

αυτό βέβαια αφορά ένα μηχανικό μοντ, που σαφώς θα αλλάξουν και τα Watt που θα δώσει μία φορτισμένη μπαταρία...  αλλά ας το δούμε και σε ένα regulated (Ηλεκτρονικό) και ας πούμε πως την ίδια αυτή αντίσταση θα την δουλέψουμε στα 40Watt,
Kanthal:  40W     4.38V  9.13Amps  
SS316L: 40W     3.16V  12.65Amps
Ni80:      40W     3.90V  10.26Amps

αλλά μονή αντίσταση.... στην φάση όμως που κάποιοι στήνουν είτε διπλές διπλές, με Claptons, Tigers, Jaggernauts, Fused Claptons, Aliens κλπ κλπ που πλέον το σύρμα έχει πολύ μεγαλύτερες ανάγκες από WATT για να ανάψει η αντίσταση λόγο μάζας του σύρματος στο κανθαλάκι το ταπεινό :P :P :P :P  η μπαταρία τρώει πολύ λιγότερο στρες και αυτό μου κάνει το κανθαλάκι πιο ελκυστικό από τα υπόλοιπα... 

Επεξεργάσθηκε απο mohokios, 25 Νοέμβριος 2019 - 03:50.

  • Μου αρέσει (+) x 3
  • Χρήσιμο (+) x 1




0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμα μέλη