
- - 1,8mm (Kayfun Lite plus)
- - 2,2mm (Kayfun 4)
- - 2,7mm (Kayfun 4S)
- - 3,2mm (μέγιστη ροή αέρα)
Παρόλο που υπάρχουν αυτές οι επιλογές θεωρήθηκε απαραίτητο και κυκλοφόρησε για τους λάτρεις της σφιχτής τζούρας το MTL κιτ το οποίο μεταμορφώνει του Kayfun 5 σε έναν ατμοποιητή με πραγματικά σφιχτή τζούρα και ακόμα καλύτερη αίσθηση.
Το MTL κιτ αποτελείται από 3 εξαρτήματα με διαφορετικές εσωτερικές διαμέτρους το καθένα.
Τοποθετώντας ένα από αυτά τα εξαρτήματα στο επάνω μέρος του κεντρικού πόλου του Kayfun 5 μειώνουμε την εισαγωγή του αέρα και έχουμε πιο "σφιχτή" τζούρα.
Το MTL Kιτ περιέχει:
- 1 x Kayfun 5 MTL με διάμετρο 1.2mm
- 1 x Kayfun 5 MTL με διάμετρο 1.4mm
- 1 x Kayfun 5 MTL με διάμετρο 1.6mm
- - Συνδυασμός Derlin και ατσάλινου επιστόμιου
- - Γέμισμα από πάνω
- - Πυρέξ γυαλί
- - Έλεγχος ροής υγρών (πλήρων παραμετροποιήσιμο)
- - Μεγαλύτερο deck
- - M2 βίδες
- - PEEK μονωτικό
- - 316L ανοιξείδωτο ατσάλι
- - 510 κονέκτορας
- - Σειριακός αριθμός για τον έλεγχο αυθεντικότητας
- - Εύκολη συναρμολόγηση και συντήρηση
- - Με το MTL κιτ γίνεται πιο σφιχτός στη ροή του αέρα
- - Διάμετρος: 22mm
- - Ύψος: 60mm (χωρίς το επιστόμιο)
- - Χωρητικότητα: με την γυάλινη δεξαμενή ~4ml, με την ατσάλινη δεξαμενή ~5ml
- - Ανοξειδωτο Ατσαλι WNr. 1.4404 (X2CrNiMo17-12- 2), AISI 316L, (V4A)
- - Γυαλινο Τανκ Βοριοπυριτικό Γυαλί
- - Απομονωτήρες POM-C
- - Οrings NBR 70 (με επικάλυψη τεφλόν)
Περιεχόμενα του πακέτου:
- - 1 Kayfun V5 με ατσάλινο τανκ με το λογότυπο του SvoëMesto
- - 1 Γυάλινο τανκ
- - 1 spare kit με βιδάκια και ορινγκάκια
- - 1 Εγχειρίδιο οδηγιών
Εδώ βλέπουμε όλα τα κομμάτια και ορινγκάκια του 5:
Τον έχω πολλούς μήνες και τον χρησιμοποιώ μαζί με τον κλώνο της SXK καθημερινά μαζί με άλλους αγαπημένους ατμοποιητές κυρίως με καπνικά υγρά γιατί νομίζω ότι εκεί είναι το δυνατό του σημείο.
Tου έχω προσαρμόσει το MTL kit και τον έχω φέρει στα μέτρα μου.
Η τζούρα του είναι αθόρυβη, με απαλή αίσθηση και αρκετό χτύπημα.
Η γεύση που σου δίνει στα καπνικά είναι πολύ καλή αλλά στα πολύπλοκα αρώματα και ειδικά στα γλυκά και στα φρουτένια υστερεί έναντι του ανταγωνισμού.
Είναι πολύ εύκολος στο λύσιμο - δέσιμο και γενικά στην συντήρησή του.
Τα γνήσια ορινγκ του είναι πολύ καλής ποιότητας και μετά από πολλούς μήνες χρήσης και ταλαιπωρίας, δουλεύουν άψογα.
Καμμία δυσλειτουργία όπως και να τον στήσεις ακόμη και στο πόδι.
Διαρροές αν τα ορινγκάκια είναι ΟΚ και αν εφαρμοζετε κατά την επαναπλήρωση τα βήματα που αναγράφω πιο κάτω δεν θα δείτε.
Γενικά είναι ένας τίμιος ατμοποιητής και τελείως διαφορετικός από τον προκάτοχό του V4 με πολλές βελτιώσεις.
Στο θέμα του στησίματος έχω καταλήξει στο τί του ταιριάζει μετά από πολλές δοκιμές:
Κλασσικά :P Kanthal A1 o,40mm (26 AWG), 6 σπείρες ελάχιστα ανοιχτές σε πυρήνα 2,5mm.
Kαι μερικές φωτό:
Tα βασικά κομμάτια από τα οποία αποτελείται ο Kayfun 5:
Και ένα συγκριτικό: Αριστερά ο κλώνος της SXK και δεξιά ο γνήσιος
Εδώ να σημειώσω ότι ο κλώνος της SXK είναι πανομοιότυπος και δε διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από τον γνήσιο.
Eδώ βλέπουμε ότι ο κλώνος στο εσωτερικό μέρος του δαχτυλιδιού έχει τυπωμένο το όνομα της εταιρείας SXK
Στο θέμα του στησίματος έχω καταλήξει στο τί του ταιριάζει μετά από πολλές δοκιμές:
Κλασσικά :P Kanthal A1 o,40mm (26 AWG), 6 σπείρες ελάχιστα ανοιχτές σε πυρήνα 2,5mm.
Αφού στρίψουμε την αντίσταση
την τοποθετούμε στο ντεκ και στρίβουμε τα ποδαράκια της κατά 360 μοίρες να αγκαλιάσουν τα βιδάκια και σφίγγουμε
Έτσι είμαστε σίγουροι ότι τα βιδάκια θα πατάνε καλύτερα και τα σπειρώματα δεν θα ζορίζονται όταν σφίγγουμε μονόπαντα.
Επίσης αποφεύγουμε το ενδεχόμενο κάποιο ποδαράκι που εξέχει να ακουμπήσει στην καμπάνα και να μας κάνει βραχυκύκλωμα.
Κόβουμε ότι περισσεύει
Και ρυθμίζουμε το ύψος της αντίστασης από το ντεκ αλλά και το κεντράρισμά της
Κατόπιν περνάμε το βαμβάκι μας και το κόβουμε από τις δύο μεριές στην περιφέρεια του ατμοποιητή.
Αφού πρώτα το αφρατέψουμε το τοποθετούμε στις υποδοχές όμορφα με ένα ίσιο λεπτό κατσαβιδάκι, χωρίς υπερβολικές πιέσεις και στουμπώματα.
Μετά διαβρέχουμε το βαμβάκι μας με το υγρό της αρεσκείας μας και από κει και πέρα δεν το πειράζουμε καθόλου.
Βιδώνουμε το τανκ μέχρι το τέρμα για να κλείσουμε την ροή του υγρού προς τον χώρο ατμοποίησης και πάμε να τον γεμίσουμε με 4ml.
Ίσως να παίρνει και παραπάνω........
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού γεμίσουμε βιδώνουμε το πάνω καπάκι, γυρνάμε ανάποδα τον ατμοποιητή και ανοίγουμε την ροή των υγρών ξεβιδώνοντας το τανκ 2 ολόκληρες στροφές.
Μετά τον ξαναγυρνάμε στα ίσια του και τέλος.
Αυτό το κάνουμε γιατί επειδή ο αέρας μέσα στο τανκ είναι πολύ λίγος, όταν βιδώνουμε το πάνω καπάκι δημιουργείτε μία πίεση η οποία θα πρέπει να εκτονωθεί προς τα έξω.
Αναποδογυρνώντας τον λοιπόν και ανοίγοντας τα υγρά ανάποδα, δίνουμε την ευκαιρία στον περισσευούμενο αέρα να εκτονωθεί προς τον χώρο ατμοποίησης. Αν δεν το κάνουμε αυτό υπάρχει περίπτωσης υπερτροφοδοσίας με υγρό και αποτέλεσμα πιθανή διαρροή υγρού από τις εισαγωγές αέρα.
Ευχαριστώ που διαβάσατε αυτήν την μικρή παρουσίαση και θα χαρώ να απαντήσω σε ότι ερωτήσεις - απορίες έχετε.