Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλωσήρθατε στο VapeFriends.gr
Εγγραφείτε στο φόρουμ για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του. Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να δημιουργήσετε τόπικς, να απαντήσετε σε υπάρχοντα άρθρα, να αποκτήσετε τον προσωπικό σας messenger, να ενημερώσετε την κατάστασή σας, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά άλλα. Αυτό το μήνυμα δεν θα εμφανιστεί ξανά όταν εγγραφείτε στο φόρουμ. Δώστε προσοχή στην σωστή αναγραφή του email σας στην εγγραφή σας γιατί σε αυτό θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε και στα spam σας.

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in. Pay attention to the correct entry of your email in your registration because it will send you a confirmation email. If you do not receive a confirmation email in your inbox, check your spam.
Σύνδεση στον Λογαριασμό (Login) Δημιουργία Λογαριασμού (Register)
Φωτογραφία

Αποφόρτιση με σταθερή ισχύ – Συγκριτική δοκιμή 18650


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
28 απαντήσεις στο θέμα

#1
OFFLINE   camber

camber

    Member

  • VF Members
  • 102 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιώργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη

Οι μπαταρίες είναι συσκευές που αποθηκεύουν ενέργεια και την αποδίδουν ξανά πίσω όταν το ζητήσουμε. Στόχος κάθε κατασκευαστή είναι να μας προσφέρει μπαταρίες με μεγάλη χωρητικότητα ικανές να σηκώσουν το φορτίο που συνδέουμε.
Για να ελέγξουμε τη χωρητικότητα και δύναμη των μπαταριών χρησιμοποιούμε συνήθως 3 τύπους φορτίου.
1. Φορτίο σταθερής έντασης (αμπέρ)
2. Φορτίο σταθερής αντίστασης (ohm)
3. Φορτίο σταθερής ισχύος (watt)

Φορτίο σταθερής έντασης
Είναι ο πιο διαδεδομένος τύπος φορτίου. Αποφορτίζουμε τη μπαταρία με σταθερό ρεύμα (αμπέρ) και μετράμε τη χωρητικότητα της σε Ah ή mAh. Αν για παράδειγμα μια μπαταρία γράφει χωρητικότητα 3.000 mAh, σημαίνει ότι θα κρατήσει 3 ώρες αν την αποφορτίσουμε με σταθερό φορτίο 1Α (ή 1.000mA). Αν αυξήσουμε το φορτίο στα 2Α τότε η διάρκεια θα μειωθεί σε 1.5 ώρα. Εξαιρετικά απλό.

Εξαιρετικά απλή θα ήταν και η ζωή μας αν χρησιμοποιούσαμε στην καθημερινότητα φορτία που τραβούν σταθερά αμπέρ από τη μπαταρία μας αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Τυπικό παράδειγμα ενός τέτοιου φορτίου είναι οι γραμμικοί ρυθμιστές τάσης. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί στα ηλεκτρονικά τσιγάρα δεν χρησιμοποιούνται.

Ένα ακόμη πρόβλημα με τη μέτρηση σε mAh είναι ότι δεν λαμβάνεται υπόψη η τάση (volt) της μπαταρίας. Ο πραγματικά σωστός τρόπος μέτρησης της αποθηκευμένης ενέργειας στη μπαταρία είναι οι βατώρες (Wh ή mWh). Βέβαια μπορούμε να μετατρέψουμε τα Ah σε Wh με τον παρακάτω τύπο:
Watt = Volt * Amps επομένως Wh = Volt * Ah

Ας πάρουμε για παράδειγμα μια αλκαλική μπαταρία ΑΑ 2500mAh. Αυτή θα έπρεπε να έχει ίδια χωρητικότητα με μια λιθίου Samsung 25R 2500mAh αλλά δεν είναι έτσι φυσικά αλλιώς θα χρησιμοποιούσαμε όλοι Duracell στα μοντάκια μας.
Η αλκαλική μπαταρία έχει ονομαστική τάση 1.2V ενώ η λιθίου 3.7V. Επομένως σύμφωνα με τον παραπάνω τύπο θα έχουμε
Αλκαλική μπαταρία: 1.2V * 2500mAh = 3.000 mWh ή 3 Wh
Μπαταρία λιθίου: 3.7V * 2500mAh = 9.250 mWh ή 9.25 Wh
Η μπαταρία λιθίου έχει λοιπόν 3 φορές παραπάνω αποθηκευμένη ενέργεια.

Δυστυχώς ο τρόπος υπολογισμού Wh από Ah είναι προσεγγιστικός και γίνεται με βάση την ονομαστική τάση της μπαταρίας. Η ονομαστική τάση είναι ο μέσος όρος μεταξύ πλήρως φορτισμένης και εντελώς άδειας μπαταρίας. Λόγω της εσωτερικής αντίστασης της μπαταρίας αυτή η ονομαστική τάση πέφτει πολύ όταν αυξάνουμε τα αμπέρ του φορτίου. Οι κατασκευαστές δίνουν την ονομαστική τάση για πολύ χαμηλά φορτία (<= 1Α). Θα πρέπει να γνωρίζουμε την ονομαστική τάση για το συγκεκριμένο ρεύμα που τραβάμε ώστε να μετατρέψουμε σωστά σε Wh αλλά και πάλι ο υπολογισμός μας θα είναι προσεγγιστικός.

Φορτίο σταθερής αντίστασης
Το πιο συνηθισμένο φορτίο στην καθημερινότητα αλλά δυστυχώς το πιο σπάνιο στις μετρήσεις των κατασκευαστών. Γιατί άραγε;
Ο τρόπος μέτρησης απλός. Συνδέουμε μια σταθερή αντίσταση στη μπαταρία μας και μετράμε πόσο χρόνο θα κρατήσει. Μια λάμπα ας πούμε.
Αυτός ο τρόπος μέτρησης είναι ιδανικός για τα μηχανικά mod. Πατώντας το κουμπί συνδέουμε την αντίσταση του ατμοποιητή απ’ ευθείας επάνω στη μπαταρία.
Υπόσχομαι ότι αν βρω χρόνο θα κάνω αντίστοιχες μετρήσεις σταθερής αντίστασης. Μιας και δεν είμαι λάτρης των μηχανικών, ευπρόσδεκτες οι προτάσεις για τα πιο συνηθισμένα Ohm αντιστάσεων και το cut off voltage των μετρήσεων.

Φορτίο σταθερής ισχύος
Τυπικός εκπρόσωπος τέτοιου φορτίου είναι ένας μετατροπέας DC-DC. O μετατροπέας τραβάει ενέργεια από μια πηγή στην είσοδο και τη μετατρέπει σε βολικότερη μορφή στην έξοδο. Μπορεί ας πούμε να έχει 3 volt στην είσοδο και να τα μετατρέψει σε 6 volt στην έξοδο. Ή το αντίστροφο. Σας θυμίζει κάτι; Ναι, ένα ηλεκτρονικό mod.

Τα ηλεκτρονικά mod μετατρέπουν την τάση της μπαταρίας στην απαιτούμενη τάση για να πετύχουν την ισχύ που έχουμε ορίσει.
Αν για παράδειγμα έχουμε στον ατμοποιητή αντίσταση 1Ω και ρυθμίσαμε το mod στα 25W τότε θα πρέπει να μας δώσει 5V στην έξοδο. Αν η μπαταρία έχει 3.7V τότε θα πρέπει να ανεβάσει αυτή την τάση στα 5V για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις μας. Κατά τη μετατροπή αυτή υπάρχουν απώλειες. Για να αποδώσει 25 watt το mod θα πρέπει να τραβήξει παραπάνω watt από τη μπαταρία. Αυτές τις απώλειες τις χαρακτηρίζουμε σαν αποδοτικότητα (efficiency) της πλακέτας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα μια πλακέτα Evolv DNA75. Η Evolv δίνει αποδοτικότητα 86%. Όταν ατμίζουμε στα 25W σημαίνει ότι τραβάμε από τη μπαταρία 25 / 0.86 = 29W. Για να βρούμε λοιπόν πόση αυτονομία θα μας δώσει η μπαταρία πρέπει να δούμε τα διαγράμματα αποφόρτισης σταθερής ισχύος στα 30W

Μετρήσεις σταθερής ισχύος
Αρκετά με τη θεωρία, καιρός για τις μετρήσεις.

bw3iDKb.png
Ένα διάγραμμα αποφόρτισης σταθερής ισχύος λαμβάνει υπόψη τόσο τα volt όσο και τα αμπέρ. Παρατηρούμε ότι όσο πέφτει η τάση της μπαταρίας ανεβαίνουν τα αμπέρ.


jgFQiIp.png
Για τις περισσότερες μπαταρίες οι αποφορτίσεις έγιναν με συνεχή αποφόρτιση σταθερής ισχύος μέχρι τα 50W. Εδώ τα διαγράμματα της Samsung 30Q. Είναι φανερό ότι σε αποφόρτιση 60W η μπαταρία θα ανέβαινε πάνω από το επιτρεπτό όριο των 80oC.


YGm8ge2.png
Σε αντίθεση με αυτά που πιστεύουν πολλοί, η μπαταρία θα μας δώσει την ίδια ενέργεια με όποιον τρόπο κι αν το ζητήσουμε. Εδώ το διάγραμμα 50W παλμικής αποφόρτισης της ίδιας Sasmsung 30Q. Παρατηρείστε ότι μας δίνει παρόμοιο χρόνο ατμίσματος με τα 50W συνεχούς αποφόρτισης του προηγούμενου διαγράμματος(665 και 671 sec αντίστοιχα). Αλλά η θερμοκρασία έχει πέσει δραματικά από τους 71οC στους 37oC.

Δεν έχει σημασία λοιπόν πως θα αποφορτίσουμε τη μπαταρία. Η αποδιδόμενη ενέργεια θα είναι η ίδια. Η θερμοκρασία όμως κυμαίνεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα όπως βλέπουμε και άρα μπορούμε να ατμίσουμε σε πολύ μεγαλύτερη ισχύ χωρίς κίνδυνο να καταστρέψουμε τη μπαταρία παρόλο που βγαίνουμε εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή.

Για λόγους ταχύτητας λοιπόν οι μπαταρίες αποφορτίστηκαν με συνεχή ρυθμό όσο δεν υπερέβαιναν τη μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας που προτείνει ο κατασκευαστής. Στη συνέχεια αποφορτίστηκαν παλμικά τραβώντας ισχύ για 5 sec και αφήνοντας τη μπαταρία να ηρεμήσει για 30 sec. Κάτι που προσομοιάζει τον τρόπο ατμίσματος. Τάση αποκοπής ορίστηκαν τα 2.8V μιας και οι περισσότερες σύγχρονες πλακέτες κόβουν κάπου εκεί υπό φορτίο πριν μας βγάλουν battery lock.

Όλα αυτά που γράφω τώρα δεν αναιρούν σε καμία περίπτωση αυτά που γράφω

Please Login or Register to see this Hidden Content

. Ξαφνικά δεν έγινε μπαταρία των 30 αμπέρ η Samsung 30Q. Ισχύουν οι προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής. Όμως με τη συγκεκριμένη παλμική αποφόρτιση που προσομοιάζει το άτμισμα και κόφτη στα 2.8V οι μπαταρίες μπορούν να υπερβούν άνετα τις προδιαγραφές των κατασκευαστών.
Θα πρέπει όμως να λάβουμε υπόψη ότι σε περίπτωση δυσλειτουργίας του mod (πχ autofire) θα έχουμε σοβαρά προβλήματα αν έχουμε ρυθμισμένο το mod στα 50W και μέσα μια Panasonic 18650B.

Κάθε μπαταρία αποφορτίστηκε 10 φορές κατά τη διάρκεια των δοκιμών και μετά μετρήθηκε ξανά με συνεχή αποφόρτιση σταθερούς ισχύος 15W. Η διαφορά που προέκυψε σε σχέση με την αρχική μέτρηση 15W αναφέρεται σε κάθε μπαταρία σαν απώλεια χωρητικότητας. Αυτό μπορεί να μη σημαίνει τίποτε ή να σημαίνει πολλά. Μπορεί μια μπαταρία να χάνει μεγάλο ποσό της χωρητικότητας της αρχικά αλλά στη συνέχει να διατηρεί μια σταθερή χωρητικότητα για πολλούς κύκλους αποφορτίσεων. Ή να χάνει αναλογικά τη χωρητικότητα της οπότε απώλεια 3% σημαίνει ότι σε 100 κύκλους φόρτισης θα χάσει το 30% της χωρητικότητας. Δεν ξέρω τι ισχύει, αναφέρω όμως το ποσοστό απώλειας.

Όλες οι μετρήσεις έγιναν με το ηλεκτρονικό φορτίο που ανέφερα

Please Login or Register to see this Hidden Content

. Αν αναρωτιέστε γιατί μετρήθηκαν οι μπαταρίες έως τα 84W είναι γιατί το ηλεκτρονικό φορτίο είναι 30Α. Επομένως 2.8V * 30A = 84W.

Ιδού λοιπόν σε παγκόσμια πρώτη οι μετρήσεις αποφόρτισης σταθερούς ισχύος.

LG 18650 HE4
uHBOU0A.png
b2zADEQ.png
Παλαιότερης τεχνολογίας μπαταρία, δείχνει την ηλικία της φιγουράροντας στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Η απώλεια χωρητικότητας κυμάνθηκε στο -1.90%, λίγο πάνω από το μέσο όρο.

LG INR18650 HG2
p4iAqR7.png
Gk3Fvfg.png
Η πιο φρέσκια πρόταση της LG δείχνει τα δόντια της πάνω από τα 40W. Η απώλεια χωρητικότητας κυμάνθηκε στο χαμηλό -1.15%. Μια θαυμάσια μπαταρία που όμως έχει ισχυρό αντίπαλο τη Samsung 30Q

LG INR18650 MJ1
qHrQVkn.png
3GveQwx.png
H MJ1 έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία σε αποφορτίσεις μέχρι 30W. Μετά η απόδοση της πέφτει σταδιακά για να φτάσει στα τάρταρα στα 70W. Δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τη διαδικασία στα 84W αλλά ούτως ή άλλως είναι άχρηστη από τα 60W. Απώλεια χωρητικότητας -1.90%.

Panasonic NCR 18560B
BXsmczI.png
sna6f3w.png
Η 18650Β είναι μπαταρία μπαταρία για χαμηλή ισχύ ατμίσματος σαν την MJ1. Μέχρι τα 30W είναι ΟΚ όμως ποτέ δεν μπόρεσε να φθάσει την αυτονομία της MJ1. Μετά τα 30W η απόδοση της πέφτει και στα 60W είναι παντελώς άχρηστη. Η απώλεια χωρητικότητας όμως ήταν εντυπωσιακή με μόλις -0.90%.

Samsung INR18650-25R
OO62ZeY.png
uZuIO7q.png
Παλιάς τεχνολογίας και η 25R, οι επιδόσεις της πάντως είναι ανώτερες της ΗΕ4. Υπάρχουν πολύ καλύτερες σύγχρονες προτάσεις. Η απώλεια χωρητικότητας λίγο κάτω από το μέσο όρο -1.28%.
Η μπαταρία που είχα στα χέρια μου ήταν η 25RM. Νομίζω ότι είναι η 25R φτιαγμένη στο εργοστάσιο της Μαλαισίας. Ίσως ο Shado μας διαφωτίσει.

Samsung INR18650-30Q
jgFQiIp.png
eTSofw2.png
Μια από τις καλύτερες προτάσεις, φιγουράρει στις πρώτες θέσεις πάνω από τα 40W αλλά δεν τα πάει άσχημα και στα χαμηλότερα. Η απώλεια χωρητικότητας όμως ήταν υψηλή στα -2.42%

Sony US18650 VTC5
48xlabT.png
sIj1nGP.png
Η παλιά πρόταση της Sony δεν τα πάει άσχημα από τα 50W και πάνω όμως ακόμη και τότε δεν μπορεί να ξεπεράσει τις πιο σύγχρονες VTC6, 30Q και HG2. Κάτω από τα 50W ξεπερνάει μόνο τις ΗΕ4 και 25R. Εντυπωσιακή όμως ήταν η απώλεια χωρητικότητας που έπιασε το απόλυτο 0%! Αν θέλετε τη μέγιστη μακροζωία αυτή είναι η μπαταρία σας.

Sony US18650 VTC6
uqfYKRT.png
JH6Y6zd.png
Ο αδιαμφισβήτητος νικητής της συγκριτικής δοκιμής. Σε όλες σχεδόν τις αποφορτίσεις είναι στην πρώτη θέση. Αποδίδει εξίσου καλά τόσο στα χαμηλά όσο και στα ψηλά watt. Μόνο μελανό σημείο η απώλεια χωρητικότητας που ήταν κι αυτή κορυφαία στο -3.11%.

Συγκριτικοί πίνακες αποφόρτισης
PMwvKwG.png
0287X19.png
cx0dG7Z.png
X2c1iDF.png
LFepuF9.png
QXFEIyC.png
AjUcFxu.png
bTLrJgt.png
Μεγαλύτερη μπάρα (περισσότερα sec) σημαίνει καλύτερη επίδοση και μεγαλύτερη αυτονομία.

Επίλογος
6FqGxJE.png
Στον παραπάνω πίνακα είναι τα πλήρη αποτελέσματα για τους λάτρεις των αριθμών.

Σαφέστατα στη συγκριτική δοκιμή διέπρεψε η Sony VTC6. Δυστυχώς όμως δε θα τη συνιστούσα γιατί πολύ πιθανόν να πέσετε σε μαϊμού. Οι Sony είναι οι πιο αγαπητές μπαταρίες στους κοπιαδόρους γιατί είναι οι πιο ακριβές. Παλαιότερα μου έτυχε VTC6 που από κάτω είχε την Samsung 30Q. Σ' αυτή τη δοκιμή μου έτυχε VTC5A που στην πραγματικότητα ήταν η VTC5.
Θέλει προσοχή λοιπόν γιατί όσον αφορά τις Sony πολύ πιθανόν να πέσετε σε μαϊμούδες. Και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το κατάστημα. Και οι 2 ψεύτικες Sony ήταν από καταστήματα που προτείνονται συνεχώς από φόρουμ και ομάδες facebook. Απλά επειδή όπως βλέπετε οι επιδόσεις είναι πολύ κοντά, είναι δύσκολο να εντοπιστούν οι πλαστές.

Σε μικρότερο βαθμό αυτό ισχύει και για τις LG HG2. H πιο ασφαλής επιλογή είναι η Samsung 30Q που δεν έχει ακουσθεί μέχρι στιγμής κάτι. Αν ατμίζετε σε χαμηλά βατ, πολύ καλή πρόταση είναι και η LG MJ1.

Τέλος όταν συμβουλεύεστε τα διαγράμματα μη ξεχνάτε να υπολογίζετε πάντα τις απώλειες του mod. Αν ατμίζετε στα 40W βάλτε 20% απώλειες οπότε 40 / 0.80 = 50W. Για τα 40W θα πρέπει να συμβουλευτείτε τα διαγράμματα των 50W και όχι των 40W.
Αν το μοντάκι σας χρησιμοποιεί περισσότερες από μία μπαταρίες, τότε το φορτίο μοιράζεται ομοιόμορφα μεταξύ τους. Αν τραβάτε 60W και έχετε mod με 2 μπαταρίες τότε στο διάγραμμα των 30W θα βρείτε την πραγματική καταπόνηση της κάθε μπαταρίας, αν έχετε 3 μπαταρίες κοιτάτε τα 20W κλπ.


Επεξεργάσθηκε απο camber, 26 Οκτώβριος 2017 - 19:53.

  • Χρήσιμο (+) x 10
  • Μου αρέσει (+) x 2

#2
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek

Φοβερή αν και πολύπλοκη παρουσίαση γι' αυτούς που απλά θέλουν να μάθουν τί μπαταρία να πάρουν. Γι' αυτούς, η παρουσίαση συνοψίζεται στο τέλος που αναφέρει τις μαϊμούδες και τις πληροφορίες χρήσης των πινάκων με βάση τις απώλειες και των αριθμό των μπαταριών. Μπράβο Γιώργο!


  • Μου αρέσει (+) x 1

#3
OFFLINE   ambient

ambient

    ADMIN

  • Administrators
  • 1.333 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη - Μεσολόγγι
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun 3.1ES, Skyline, Doggystyle,FEV4,KV5,Apollo κ.α.

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

Γιώργο απλά :respect:

Ο μπούσουλας για αγορά μπαταριών.

Όλες οι πιθανές μετρήσεις των καλύτερων μπαταριών που κυκλοφορούν στην αγορά, για να επιλέξει κάποιος τις καλύτερες για τις ανάγκες του.



#4
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

Μπράβο Γιώργο @

Please Login or Register to see this Hidden Content

για το κατατοπιστικότατο άρθρο. :respect:

 

Πολύ χρήσιμο για όλους μας και ευχαριστούμε.  :hat-tip: 



#5
OFFLINE   fobmove

fobmove

    Advanced Member

  • VF Members
  • 200 Δημοσιεύσεις

 Ευχαριστουμε για τη πολυ καλη παρουσιαση-επιμορφωση-βοηθεια. Ενδιαφερομαι να αγορασω την  LG MJ1. Εχεις καποιο καταστημα που θα ειναι στανταρ οτι ειναι γνησιες; Πως μπορω να καταλαβω αν ειναι γνησιες ή οχι;

 

Ευχαριστουμε και παλι για τη βοηθεια σου.



#6
OFFLINE   Mak

Mak

    Mak

  • Members
  • 243 Δημοσιεύσεις

Γιατι αραγε θες αυτη τη μπαταρια?.....

  • Maximum discharge current: 10A

υπαρχουν καλυτερες πιστευω.....πες μας και που μενεις (Αθηνα-θεσσαλονικη,Λωζανη.... :lol: )    εκτος και κανεις online αγορα

 

και αν θα την δουλευεις σε μηχανικο ή ηλεκτρονικο μοντακι......subohm ή οχι ατμοποιητη 


  • Μου αρέσει (+) x 1

#7
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Τις έχω αυτές τις μπαταρίες (MJ1) πάνω από ενάμιση χρόνο στο Isick TC 100W και μπορώ να πω ότι από αυτονομία δεν υπάρχουν καλύτερες ακόμη και μετά από τόσες φορτίσεις.

 

Όπως έχει γραφτεί και πιο πάνω αυτές οι μπαταρίες μπορεί να έχουν μεγάλη χωρητικότητα αλλά δεν είναι για πολλά Amper.

 

Εγώ τις χρησιμοποιώ για άτμισμα το πολύ μέχρι τα 18 Watt με αντίσταση 0.8 Ohm οπότε δεν τραβάω πάνω από 5 Amper ένταση ρεύματος.

 

Μπορείς να υπολογίσεις πόσα Amper τραβάς από το στήσιμο που δουλεύεις

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Τις μπαταρίες μου τις παίρνω από

Please Login or Register to see this Hidden Content

  μιας και ο Θοδωρής ελέγχει τις μπαταρίες που εμπορεύεται για να είναι σίγουρος ότι πουλάει αυθεντικές.

 

Έχω βρεθεί στο μαγαζί του κατά την διάρκεια ελέγχου που έκανε σε μπαταρίες LG HG2, οπότε του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.


  • Μου αρέσει (+) x 2
  • Χρήσιμο (+) x 2
  • Συμφωνώ! (+) x 1

#8
OFFLINE   fobmove

fobmove

    Advanced Member

  • VF Members
  • 200 Δημοσιεύσεις

 Ευχαριστω για τη βοηθεια. Εγω δουλευω 11,6 βατ στα 3 αμπερ. Ο Θοδωρης ποιος ειναι;


  • Μου αρέσει (+) x 2

#9
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

Θοδωρής είναι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος

Please Login or Register to see this Hidden Content


  • Χρήσιμο (+) x 1
  • Μου αρέσει (+) x 1

#10
OFFLINE   Panick

Panick

    Advanced Member

  • VF Members
  • 244 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Νίκος
  • ΠεριοχήΝίκαια
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun Prime - Taifun GTR - Kayfun Lite 2019

Και εμένα η επόμενη παραγγελία μπαταριών από εκεί θα είναι Μάκη @

Please Login or Register to see this Hidden Content

, μιας και δεν προβλέπεται να ανέβω Θεσσαλονίκη πριν το καλοκαίρι :)


  • Μου αρέσει (+) x 2

#11
OFFLINE   dive

dive

    Member

  • VF Members
  • 23 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:ellen
  • ΠεριοχήΑν Θεσσαλονικη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:mod aegis, hadalay ατμο, ammit 22,doggy styl e, siren, dead rabbit
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:ποδηλασια

Γεια σας πολυ καλες οι πληροφοριες συγχαρητήρια!! αλλα το εχω χασει λιγο :D εχω παραγγειλει ενα μοντακι μηχανικο squonk  το puls Θα ηθελα την βοήθεια σας γιατι πραγματικά τρομαξα ειδα καποιες παρουσιασεις  και μιλανε για πολλα ατυχήματα.

ας ξεκινησω με ερωτησεις: 1ο με  τι συρματα μπορω να στήνω  και  τι αντισταση να  φτιαχνω  ακριβως

Από μπαταρια εχει πανω μια την 20700 δικη του φυσικα πρεπει να εχω ακομη μια.

Σας ευχαριστω εκ των πρότερων 


  • Μου αρέσει (+) x 2

#12
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

Ελένη @

Please Login or Register to see this Hidden Content

δεν υπάρχει λόγος να τρομάζουμε με ατυχήματα που συμβαίνουν γύρω μας συνεχώς και δεν μιλάω φυσικά για το περιβάλλον του ατμού αλλά γενικά και αόριστα.

 

Πάντα όταν συμβαίνει ένα ατύχημα συντρέχουν κάποιοι λόγοι και δεν είναι μόνο θέμα τύχης ή αστοχίας υλικού.

 

Τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να παίρνουμε είναι πολύ απλά.

 

Please Login or Register to see this Hidden Content

έχουν γραφεί συγκεντρωτικά τα μέτρα ασφαλείας για την χρήση μηχανικών μοντ.

 

Αν τηρείς αυτά τα λίγα πραγματάκια είσαι ένα σκαλάκι πιο πάνω σε ασφάλεια, μιας και τα ηλεκτρονικά μοντάκια πλέον διαθέτουν πλήθος ασφαλειών που συγχωρούν αρκετά λαθάκια (όπως βραχυκυκλωμένη αντίσταση, ανάποδη πολικότητα μπαταρίας, υπερθέρμανση μπαταρίας κλπ)

 

Όσο για την ερώτησή σου για το τί σύρμα θα χρησιμοποιήσεις έχει να κάνει με τον τρόπο που θέλεις να ατμίσεις και όχι με την ασφάλειά σου (εφόσον χρησιμοποιείς σύρματα για ατμοποιητές).

 

Γνώμη μου είναι μιας είσαι στις αρχές με τους επισκευάσιμους, να στρίβεις αντιστάσεις με σύρμα Kanthal πάχους από 0,30 έως 0,40mm και να δουλεύεις το μοντ σε Power mode (δηλαδή σε Watt).

 

Η τιμή των αντιστάσεων που θα κάνεις στα ηλεκτρονικά μοντ δεν παίζει ιδιαίτερη σημασία αρκεί να μην είναι πολύ χαμηλή.

 

Συνήθως μία τιμή αντίστασης από 0,60 έως 1,2 Ohm είναι μια χαρά

 

Επειδή όμως το νήμα είναι για μπαταρίες και είμαστε λιγάκι offtopic,  :whistling:  καλό θα ήταν ότι άλλο έχεις να ρωτήσεις εκτός μπαταριών να το ρωτήσεις στο κατάλληλο νήμα έτσι ώστε και άλλοι ατμιστές που έχουν τις ίδιες ερωτήσεις με σένα να βρίσκουν πιο εύκολα τις απαντήσεις τους.


  • Συμφωνώ! (+) x 2

#13
OFFLINE   dive

dive

    Member

  • VF Members
  • 23 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:ellen
  • ΠεριοχήΑν Θεσσαλονικη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:mod aegis, hadalay ατμο, ammit 22,doggy styl e, siren, dead rabbit
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:ποδηλασια

Μάκη ζητω συγνωμη  που εγραψα εδω για αυτο το θεμα :) σευχαριστω πολύ ελπίζω να βγαλω ακρη


  • Μου αρέσει (+) x 3

#14
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Δεν υπάρχει κανένα θέμα αγαπητή μου Ελένη. :)

 

Μία υπενθύμιση έκανα μόνο για το καλό όλων των μελών.

 

Αυτό που ρώτησες είναι πολύ σημαντικό, άπτεται ασφαλείας και καλό είναι να μπορούν όλοι να διαβάζουν ειδικά αυτές τις ερωτοαπαντήσεις στα σωστά νήματα.


  • Συμφωνώ! (+) x 1
  • Μου αρέσει (+) x 1

#15
OFFLINE   Billygrante

Billygrante

    Member

  • VF Members
  • 120 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Βασίλης
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Vandyvape pulse bf kit voopoo drag vgod rdta
Παίδες χωρίς να έχω δοκιμάσει μεγάλη γκάμα μπαταριών (lg hg2 και samsung 29e) δεν έχω κανένα θέμα με κανένα ζευγάρι η lg έχουν σχετικά καλύτερη αυτονομία σε σχέση με την μικρή διαφορά σε χωρητικότητα που λέει ο κατασκευαστής 3000mAh lg 2900 mAh samsung είναι καινούργια και τα δύο ζευγάρια θα ποσταρω μελόντικα ποιο ζευγάρι άντεξε στις περισσότερες αποφορτίσεις και τις δύο τις βρίσκει κανείς σε site 7euro την μία τις samsung τις πήρα 12 ευρώ από Κύπρο τις lg 20 από γνωστό καταστημα

Επεξεργάσθηκε απο Billygrante, 10 Απρίλιος 2018 - 21:55.

  • Μου αρέσει (+) x 3

#16
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Βασίλη αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι να προμηθευόμαστε μπαταρίες από καταστήματα που εμπιστευόμαστε και το κυριότερο επώνυμες από εταιρείες που παράγουν μπαταρίες και όχι από εταιρείες που τις προμηθεύονται από οπουδήποτε και τυλίγουν δικό τους κάλυμμα.

 

Το δεύτερο πολύ σημαντικό γιατί στις no name μπαταρίες δεν ξέρεις τί υπάρχει κάτω από το περιτύλιγμα και αν αντιπροσωπεύει αυτά που γράφει εξωτερικά.


  • Συμφωνώ! (+) x 2

#17
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Μάκη, διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά σε πολλές rewrapped μπαταρίες αν βγάλεις το κάλυμμα υπάρχει τυπωμένος στο μέταλλο ο κωδικός της μπαταρίας και έτσι μπορείς να δεις τί είναι από κάτω. Για παράδειγμα μπορείς να δεις στις Efest άλλους κωδικούς ενώ βγήκαν από το ίδιο κουτί!
  • Συμφωνώ! (+) x 1

#18
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.588 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

Αυτό ακριβώς γράφω Δημήτρη.

 

Γιατί να μπεις σ' αυτήν την διαδικασία (να χαλάσεις δηλαδή το κάλυμμα της μπαταρίας) για να διαπιστώσεις τί μπαταρία κρύβει από μέσα και να μην πάρεις κατευθείαν μία μπαταρία εταιρείας που γνωρίζεις ότι έχει εργοστάσιο και παράγει αυτού του τύπου τις μπαταρίες, όπως π.χ. LG, Samsung, Sony κλπ


  • Συμφωνώ! (+) x 2

#19
OFFLINE   camber

camber

    Member

  • VF Members
  • 102 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιώργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη

Αυτό ίσχυε παλαιότερα. Πλέον η Efest ξύνει τις μπαταρίες από κάτω ώστε να μην αναγνωρίζονται.


  • Χρήσιμο (+) x 6

#20
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Ά τους γύφτους :-)
  • Χαχαχα-Γέλιο (+) x 5
  • Συμφωνώ! (+) x 1




0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμα μέλη