Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλωσήρθατε στο VapeFriends.gr
Εγγραφείτε στο φόρουμ για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του. Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να δημιουργήσετε τόπικς, να απαντήσετε σε υπάρχοντα άρθρα, να αποκτήσετε τον προσωπικό σας messenger, να ενημερώσετε την κατάστασή σας, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά άλλα. Αυτό το μήνυμα δεν θα εμφανιστεί ξανά όταν εγγραφείτε στο φόρουμ. Δώστε προσοχή στην σωστή αναγραφή του email σας στην εγγραφή σας γιατί σε αυτό θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε και στα spam σας.

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in. Pay attention to the correct entry of your email in your registration because it will send you a confirmation email. If you do not receive a confirmation email in your inbox, check your spam.
Σύνδεση στον Λογαριασμό (Login) Δημιουργία Λογαριασμού (Register)
Φωτογραφία

Μπαταριες


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
164 απαντήσεις στο θέμα

#41
OFFLINE   lounik

lounik

    Member

  • VF Members
  • 144 Δημοσιεύσεις

Κάνουμε ότι χρειαστεί για να έρθει η μπαταρία σε φυσιολογική θερμοκρασία πριν την φόρτιση.

Εάν μόλις την έχουμε ξεζουμίσαμε σε πολλά watt θα περιμένουμε να πέσει η θερμοκρασία της πριν την φόρτιση.

Το ίδιο και για της πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

 

Με τον τρόπο που ατμίζω πάντως δεν είναι κάτι του δίνω ιδιαίτερη σημασία.


  • Συμφωνώ! (+) x 2

#42
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Για τί θερμοκρασίες μιλάμε; Οι μπαταρίες ΔΕΝ καίνε, άντε να πάνε 45-50 σε κανονική λειτουργία (θερμοκρασία εσωτερικού αυτοκινήτου το καλοκαίρι). Στα τεστ εκφόρτισης γίνονται ακραίες δοκιμές αντοχής στα όρια των Α (συνεχή και παλμικά) με αποδεκτό όριο τους 85 αν θυμάμαι καλά βαθμούς. Αυτές όμως δεν είναι συνθήκες κανονικής λειτουργίας. Από την άλλη κανείς αξιοπρεπής φορτιστής δεν θα δεχτεί να ξεκινήσει φόρτιση αν δεν πέσει η θερμοκρασία σε αποδεκτά επίπεδα.
  • Συμφωνώ! (+) x 2

#43
OFFLINE   Scorpion

Scorpion

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 614 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Kwstas
  • ΠεριοχήAthens North
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun V5 - Asmodus Minikin Reborn

Ίσως να μην το διευκρίνισα

Δεν περιμένω την μπαταρία για να κρυώσει

Περιμένω για να ανεβάσει τα volt και να σταθεροποιηθούν

Αν ζεσταθεί ξέρω τι θα κάνω όπως οι περισσότεροι νομίζω



#44
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Και πάλι ισχύουν τα του φορτιστή. Εναλλακτικά βάζεις τον φορτιστή κάπου ψηλά, οπότε και τα βολτ έχουν ανέβει! (πλάκα κάνω, μη μου παρεξηγηθείς) ;)
  • Χαχαχα-Γέλιο (+) x 2

#45
OFFLINE   lounik

lounik

    Member

  • VF Members
  • 144 Δημοσιεύσεις

Δεν έχω πιάσει ποτέ μου μπαταρία με 50 οC έστω και από το εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά εάν είχα δεν θα την έβαζα κατευθείαν για φόρτιση.

 

Από ένα τυχαίο data sheet της hg2

Το εύρος θερμοκρασίας αποφόρτισης είναι μεγαλύτερο από το ενδεδειγμένο της φόρτισης

 

2.9 Operating Temperature     Charge 0 ~ 50℃

(Cell Surface Temperature)     Discharge -20 ~ 75℃

 

Please Login or Register to see this Hidden Content

 



#46
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Γιατί το παιδεύεις; Για θερμοκρασία αυτοκινήτου είπα αυτή που αισθάνεσαι όταν μπαίνεις μέσα ενώ το έχεις αφήσει στον ήλιο όχι ότι ξέχασες μέσα τις μπαταρίες. Μείνε σ’ αυτό που είπα περί αξιοπρεπούς φορτιστή. Τώρα αν αισθάνεσαι μεγαλύτερη ασφάλεια ή πιστεύεις ότι παρατείνεις τη ζωή της μπαταρίας κάνε το έτσι.

Επεξεργάσθηκε απο redortho, 15 Απρίλιος 2018 - 23:32.

  • Μου αρέσει (+) x 1

#47
OFFLINE   arxiloxos

arxiloxos

    Advanced Member

  • VF Members
  • 452 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Κυριάκος
  • ΠεριοχήΠεριστερι-Ατρόμητος
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Ότι κυκλοφορεί εκάστοτε και γίνετε τις μόδας!
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Ατμισμα και wet shaving
Όχι μόνο δεν περιμένω αλλά έχω δίπλα το πολυμπριζο με τον φορτιστή και συνήθως φορτίζω καπάκι καθώς βλέπω να εξαντλητε η μπαταρία.Τωρα κακό - καλό δεν ξέρω, έτσι με βολεύει
  • Μου αρέσει (+) x 2

#48
OFFLINE   mankar72

mankar72

    Advanced Member

  • VF Members
  • 228 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάνος
  • ΠεριοχήΑΘΗΝΑ

Παραθέτω τις απαντήσεις που είχα λάβει από τους φίλους γνώστες στα θέματα μπαταριών στην αντίστοιχη ερώτηση:

 

"Οσο κι αν φανει τρελο και αστειο , αφηνω τις μπαταριες μετα απο χρηση ή μετα απο φορτιση καπου στα 15 λεπτα να ''ξεκουραστουν'' και εχω δει οτι ειναι καλο.
Μπορει να ειναι και ο λογος που αυτη τη στιγμη εχω μπαταριες που δουλευουν υποδειγματικα εδω και 4 χρονια.
Δεν ξερω αν κανω λαθος ή αν εχει βαση αυτο , αλλα αυτο ειδα , αυτο γραφω.
Γενικα ομως , οταν οι μπαταριες εχουν θερμοκρασια , δεν πρεπει να φορτίζονται ή να αποφορτιζονται.
Αμεσως μετα τη φορτιση ή την αποφορτιση , ακομα κι αν δεν εχουν θερμοκρασια , καλο ειναι να μεινουν λιγο σε απραγια .
Ετσι θα ηρεμει το στοιχειο και θα δεχτει την καθε αλλαγη πιο ομαλα."
 
"Θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα αν τις φορτίζουμε/αποφορτίζουμε χωρίς ξεκούραση.
Στην πράξη όμως όταν οι κατασκευαστές δίνουν τα διαγράμματα για τους κύκλους αποφορτίσεων πάντα υπάρχει ένα διάλειμμα 10-30 λεπτών ανάμεσα σε κάθε κύκλο. Επειδή αυτοί ίσως κάτι ξέρουν που δεν μας λένε, φροντίζω να κάνω το ίδιο όταν είναι εφικτό."
 
 

  • Χρήσιμο (+) x 3
  • Συμφωνώ! (+) x 2

#49
OFFLINE   Hraklis

Hraklis

    Επίτιμο μέλος

  • VF Members
  • 191 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιωργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονικη κεντρο

Καλα θα είναι να μας απαντησουν οι μπαταριολογοι ΠΧ @camber  :hat-tip: @

Please Login or Register to see this Hidden Content


Επεξεργάσθηκε απο Hraklis, 16 Απρίλιος 2018 - 08:34.

  • Συμφωνώ! (+) x 2

#50
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek
Καλοί μου άνθρωποι! Ξέρεις από μπαταρία;
  • Χαχαχα-Γέλιο (+) x 1

#51
OFFLINE   Scorpion

Scorpion

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 614 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Kwstas
  • ΠεριοχήAthens North
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun V5 - Asmodus Minikin Reborn

Διαβάζοντας παλαιότερο post του @

Please Login or Register to see this Hidden Content

έγραφε

 

Το νοημα σε ολο το ποστ ομως ειναι οτι μπορουμε να φορτισουμε ή να αποφορτισουμε αυτου του ειδους

τις μπαταριες με μεγαλες δυναμεις , αλλα η ηρεμια σε φορτιση και αποφορτιση ,

παντα θα ειναι υπερ των μπαταριων μας

 

Με βάση τα πιο πάνω εδώ κι ένα χρόνο μόλις τις βγάλω από το Mod και πρίν τη φόρτιση μένουν περίπου ½ της ώρας όχι για να πέσει η θερμοκρασία τους αλλά να ανέβουν τα Volt και να έρθουν σε μια κατάσταση ηρεμίας πρίν τη φόρτιση

Η φόρτιση τους θέλω δεν θέλω γίνεται αργά λόγω του φορτιστή που έχω

Και να γίνεται αργά δεν με αποσχολεί

Με βάση τα γραφόμενα του shadockan λοιπόν ζήτησα να μάθω και το τι κάνουν οι υπόλοιποι συνατμιστές σε αυτή την περίπτωση

(Πρίν την έναρξη της φόρτισης)

 

Κι αυτό διότι άσχετα αν εγώ προτίμησα την οδό @

Please Login or Register to see this Hidden Content

στην πορεία έχω ακούσει και άλλες γνώμες

Αντίθετες

Και από επαγγελματίες


  • Χρήσιμο (+) x 1
  • Συμφωνώ! (+) x 1
  • Μου αρέσει (+) x 1

#52
OFFLINE   mankar72

mankar72

    Advanced Member

  • VF Members
  • 228 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάνος
  • ΠεριοχήΑΘΗΝΑ

Καλα θα είναι να μας απαντησουν οι μπαταριολογοι ΠΧ @camber  :hat-tip: @

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Γιώργο οι απαντήσεις που παρέθεσα είναι ακριβώς αυτών των δύο. Άλλωστε δεν γνωρίζω άλλους με αυτό τον "τίτλο" ;)  και τους εμπιστεύομαι τα μάλα.   


  • Συμφωνώ! (+) x 2
  • Μου αρέσει (+) x 2

#53
OFFLINE   Hraklis

Hraklis

    Επίτιμο μέλος

  • VF Members
  • 191 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιωργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονικη κεντρο

:ok:  :thumbup:  :hat-tip: ΟΚ Μανο


Επεξεργάσθηκε απο Hraklis, 16 Απρίλιος 2018 - 12:27.

  • Μου αρέσει (+) x 2

#54
OFFLINE   makis66

makis66

    ADMIN

  • Administrators
  • 2.549 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Μάκης
  • ΠεριοχήΑν. Θεσ/νίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Αναφέρεται στην αυτοπαρουσίαση
  • Ενδιαφέροντα - Χόμπι:Μοτό, ηλεκτρονικά, πατέντες

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι οι μπαταρίες εφόσον αποφορτιστούν και βγουν από το μοντάκι, πρέπει να μένουν σε κατάσταση ηρεμίας για λίγο, έτσι ώστε το στοιχείο τους να φθάνει σε "θερμοκρασία δωματίου" και μετά να τις βάζουμε για φόρτιση.

 

Αυτό κάνω και γω και οι μπαταρίες μου βλέπω ότι είναι σε άριστη κατάσταση για πάνω από 2 χρόνια.

 

Είναι κάτι που όσοι ασχολούνται με μπαταρίες το συστήνουν και δεν είναι κάτι δύσκολο.


  • Χρήσιμο (+) x 3
  • Συμφωνώ! (+) x 3

#55
ONLINE   camber

camber

    Member

  • VF Members
  • 102 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιώργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη

H παρακάτω εικόνα είναι από σεμινάριο powerpoint της Cadex. Όταν η Cadex προτείνει ξεκούραση μετά τη φόρτιση οι "μπαταριολόγοι" τύπου camber σωπαίνουν.

ltRnhOwl.png



 


  • Χρήσιμο (+) x 3
  • Μου αρέσει (+) x 2

#56
OFFLINE   ambient

ambient

    ADMIN

  • Administrators
  • 1.313 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη - Μεσολόγγι
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Kayfun 3.1ES, Skyline, Doggystyle,FEV4,KV5,Apollo κ.α.

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

Γιώργο το διάγραμμα που έβαλες μιλάει για ξεκούραση μετά τη φόρτιση.

Οι προηγούμενες αναφορές μιλούν για ξεκούραση πριν τη φόρτιση.

Τελικά τι ισχύει, πριν τη φόρτιση, μετά τη φόρτιση ή και τα δυο;


  • Συμφωνώ! (+) x 2

#57
OFFLINE   redortho

redortho

    Advanced Member

  • Gold VF Members
  • 1.851 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Δημήτρης
  • ΠεριοχήΝέα Σμύρνη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Skyfall, Skyline, TA, TAE, Amadeus, Phenomenon, Eviva, Creek

Και οι 10 μπαταρίες (SONY VTR5) που έχω από 8-20 μήνες φορτίζονται μόλις βγούνε από το mod (ή όταν γυρίσω σπίτι) και σίγουρα παραμένουν εκτός για 2-3 μέρες η καθεμία (μπαίνουν διαρκώς με την σειρά χρήσης) και επί του παρόντος δεν μου δείχνουν (εμφανή τουλάχιστον) σημεία κόπωσης. Με το κόστος που έχουν, αν δεν μου είναι εύκολο ή το ξεχνάω να τις αφήσω για λίγο, δεν έχω δει λόγο να αγχώνομαι περιμένοντας. Στην χείριστη περίπτωση αγοράς μιας SONY VTR5a των 12€, αν κρατήσει έναν χρόνο μου κοστίζει 1€ τον μήνα. Αυτό που δε μου άρεσε είναι η αναφορά στο trickle charge γιατί έχω την αίσθηση ότι κάποιοι τουλάχιστον φορτιστές το κάνουν μετά την πλήρη φόρτιση! Πείτε μου ότι κάνω λάθος!



#58
OFFLINE   Billygrante

Billygrante

    Member

  • VF Members
  • 120 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Βασίλης
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Vandyvape pulse bf kit voopoo drag vgod rdta
Έχει μοντακια που δεν έχουν θέμα ακόμα και με διαφορετικές μπαταρίες φίλε silisav
  • Χμμμμμ !!! x 1

#59
ONLINE   camber

camber

    Member

  • VF Members
  • 102 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Γιώργος
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

Δημήτρη, οι μπαταρίες αποδίδουν ενέργεια με ηλεκτροχημικό τρόπο σαν τον άνθρωπο και όχι με αμιγώς ηλεκτρικό όπως ένας ηλεκτροκινητήρας.
Ένας άνθρωπος χρειάζεται κάποιο χρόνο να ηρεμήσει για να κοιμηθεί (discharge) και αντίστοιχα το πρωί θα χασμουρηθεί, θα τεντωθεί και σιγά-σιγά θα ξυπνήσει (charge).
Δεν έχω δει άνθρωπο να χορεύει και αμέσως μετά να κοιμάται ή να σηκώνεται το πρωί και να αρχίσει να τρέχει μαραθώνιο. Χρειάζεται κάποια κατάσταση ηρεμίας ενδιάμεσα.
 
Τα περισσότερα εσωτερικά βραχυκυκλώματα σε μπαταρίες συμβαίνουν κατά τη φόρτιση και όχι κατά την εκφόρτιση. Αυτό γιατί η μπαταρία στρεσάρεται τόσο ηλεκτρικά όσο και μηχανικά (διογκώνεται γιατί αυξάνει η εσωτερική της πίεση). Το πιο κρίσιμο σημείο είναι αυτό της πλήρης φόρτισης καθώς υπάρχει η μέγιστη πίεση εσωτερικά αλλά και η μέγιστη τάση.
 
Λέγοντας όλα τα παραπάνω θα παραθέσω το κείμενο του @

Please Login or Register to see this Hidden Content

που νομίζω είναι δικό μου (αλλά κι αν δεν είναι συμφωνώ απόλυτα)
 

"Θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα αν τις φορτίζουμε/αποφορτίζουμε χωρίς ξεκούραση.
Στην πράξη όμως όταν οι κατασκευαστές δίνουν τα διαγράμματα για τους κύκλους αποφορτίσεων πάντα υπάρχει ένα διάλειμμα 10-30 λεπτών ανάμεσα σε κάθε κύκλο. Επειδή αυτοί ίσως κάτι ξέρουν που δεν μας λένε, φροντίζω να κάνω το ίδιο όταν είναι εφικτό."

Πιστεύω πως το λιγότερο που πρέπει να μας απασχολεί είναι αν θα ξεκουραστεί ενδιάμεσα η μπαταρία.

Υπάρχουν πολλοί πιο σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να προσέξουμε και καταπονούν τη μπαταρία επηρεάζοντας τη μακροζωία της αλλά και την ασφάλεια μας.

Μακροχρόνια παραμονή σε πλήρη φόρτιση, υπερβολική αποφόρτιση, μη ισορροπημένες μπαταρίες κλπ.

 

@

Please Login or Register to see this Hidden Content

Γιατρέ το trickle charge δεν συνίσταται στις Li-ion για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω. Η υψηλή τάση τις στρεσάρει άρα δεν είναι φρόνιμο να τις κρατάμε μόνιμα στην τσίτα.


Επεξεργάσθηκε απο camber, 16 Απρίλιος 2018 - 16:10.

  • Μου αρέσει (+) x 5
  • Συμφωνώ! (+) x 1

#60
OFFLINE   Billygrante

Billygrante

    Member

  • VF Members
  • 120 Δημοσιεύσεις
  • Όνομα:Βασίλης
  • ΠεριοχήΘεσσαλονίκη
  • Ατμιστικός εξοπλισμός:Vandyvape pulse bf kit voopoo drag vgod rdta
Άμα θέλεις να χεις το κεφάλι σου ήσυχο από μπαταρίες πάρε ένα τετραμπαταρο 300watt mod και δούλευε το στα 12watt 500 αποφορτίσεις δε δέκα χρόνια
  • Χαχαχα-Γέλιο (+) x 4




0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμα μέλη